Witam

Witam na moim blogu, bardziej fotograficznym. Nie jestem polonistą, więc teksty mogą być trochę niespójne, z błędami, lub nie do rzeczy. He. Bardziej przyłożę się do zdjęć.

Na moim pierwszym wpisie chciałbym pochwalić się moim największym osiągnięciem, czy może docenieniem mojej pracy. Było to zajęcie 29 miejsca w konkursie APOY 2016, runda 3 – portret. Tak, 29, dla mnie to jak zajęcie 2 miejsca. Pierwsze przecież dostaje nagrodę rzeczową. Dla mnie, nagrodą było zobaczenie zdjęcia mojego autorstwa w tygodniku, który publikowany jest od XIX wieku, ponad 130 lat. Kupiłem gazetkę, oczywiście musiałem przez internet, bo nawet nie podejrzewałem że może mi się udać zakwalifikować do pierwszej 30, bo tyle zdjęć jest publikowanych w magazynie z każdej rundy. Wtedy bardziej uwierzyłem że jednak mam tam jakieś umiejętności w tej dziedzinie, ale jeszcze dużo, dużo drogi pod górkę mnie czeka. Brałem też udział w późniejszych rundach, ale już bez takiego sukcesu. Zdjęcia z tamtych zmagań umieszczę w kolejnych postach.

Tu możecie zobaczyć konkursową fotografię (numer 1), oraz drugie udane zdjęcie z tej sesji.

1

1

22

Jeśli chcecie możecie odpalić tego linka http://www.amateurphotographer.co.uk/apoy/apoy-2016-round-3-soul-love-portraiture-results-80569 , sprawdzić czy Was nie oszukuję, oraz zobaczyć poziom konkursu. Dla mnie osobiście nie wszystkie pozycje są zajebistymi zdjęciami, ale i są perełki. Czwóreczka mój faworyt

Zdjęcie zostało wykonane metodą selfie :] Pilocik spustowy plus statyw.Ustawienia aparatu to 1/40s f/8.0 ISO 800. Szkiełko to 35 mm f1.8. Aha i aparat którego używam obecnie to nikon d5300. Zestaw amatora.  Pomysł z tym lusterkiem wpadł mi do głowy gdy fotografowałem dzieci bawiące się mieszkaniu, uwagę ich przykuło lusterko, które się świeci, oraz dodatkowo, zwiększa, zniekształca twarz. Wyszło mi wtedy parę śmiesznych fotek. Tu, żeby efekt wyszedł jak w zdjęciu konkursowym musiałem się trochę namęczyć, raz, że to lusterko odpowiednio ustawić, a dwa, że samemu trzeba było się dobrze wgramolić w ten kadr.

Dzięki za dobrnięcie do końca tego posta. Mam nadzieję, że zajrzycie tu ponownie, po większą porcję ciekawych zdjęć ;]   Jeśli macie jakieś uwagi  zostawcie komentarz. Pozdrawiam

3 uwagi do wpisu “Witam

Dodaj komentarz